Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Un esvoranc a Flaçà obliga a interrompre la línia Barcelona-Portbou durant mitja hora

Renfe informa que els trens ja circulen per una via però encara es registren retards de més de mitja hora

L'esvoranc s'ha produït a l'alçada de la granja Olivers a causa de les fortes pluges que han caigut a la zona

Un esvoranc a sota les vies del tren a Flaçà ha obligat a interrompre a tres quarts de nou del matí la línia Barcelona-Portbou durant mitja hora. L'esvoranc s'ha produït a l'alçada de la granja Olivers a causa de les fortes pluges que han caigut a la zona.

Renfe ha informat que des d'un quart de deu del matí els trens ja circulen per una via amb un retard d'entre vint i trenta minuts. La direcció general de Protecció Civil ha activat la prealerta del pla per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat)

Darrera actualització ( Diumenge, 18 de setembre del 2011 13:55 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Toni arias (Olesa de Montserrat)

A causa de les fortes plujes? Tot plegat és una falta de manteniment o defecte de construcció  i els responsables directes són el govern espanyol. O és que a la zona no hi han hagut mai " fortes pluges"?

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter