El pròxims 22, 23 i 24 d'octubre s'organitzaran a Llançà i Colera unes jornades sobre els bolets a través de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Llançà i l'Associació Micològica Font i Quer. Estaran destinades a tots els públics, i serviran per tenir un millor coneixement dels bolets de consum de l'Albera. Hi haurà un concurs i els restaurants del municipi faran menús amb bolets.
Societat
llançà / Colera
Organitzen unes jornades sobre bolets
m.v.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 04-10-2011 Pàgina 11
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.