Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Societat

Mobiliari democràtic, a Campelles

L'Ajuntament ha penjat al seu web, al Facebook i al Twitter tots els models i farà instal·lar els que tinguin un suport majoritari

Ha aprofitat les obres de reurbanització per ampliar aquest espai públic

La plaça de l'Ajuntament, amb obres encara pendents d'acabar i que és on s'han d'instal·lar els nous bancs i punts de llum. Foto: J.C.

El mobiliari i els nous punts de llum de la plaça de l'Ajuntament de Campelles l'escolliran els veïns. Seran, doncs, un mobiliari i uns punts de llum ben democràtics. L'Ajuntament ha posat deures a tots els veïns, uns deures que han de tenir fets com a molt tard el dia 31 d'aquest mes d'octubre. Els 136 veïns empadronats al poble han estat cridats a manifestar els seus gustos estètics – els segons residents també s'hi poden manifestar– a través de les plataformes Facebook i Twitter o bé enviant un correu electrònic a l'Ajuntament.

Es tracta d'escollir entre quatre opcions de banc, dues amb jardineres incorporades, una amb fusta i l'altra amb material mineral. També han d'escollir entre les dues opcions de punts de llum. L'alcalde, Joan Dorda, ha dit que el mobiliari i l'enllumenat que tingui més vots serà el que s'instal·larà.

El nou mobiliari i els nous punts de llum han d'enllestir l'ampliació i reurbanització de la plaça de l'Ajuntament que ara té les obres aturades perquè el consistori està a l'espera de rebre els diners que hi ha d'aportar la Generalitat en el marc del Pla Únic d'Obres i Serveis. “La constructora, lògicament, vol els diners”, diu l'alcalde, que hi afegeix que l'aturada els ha anat bé, però, per fomentar la participació del poble en aquesta obra.

Els models de mobiliari i llums no es van poder exposar tots a la reunió que hi va haver el passat setembre i, ara, a través de les noves tecnologies, es completarà el procés. La plaça s'ha ampliat dels 100 metres quadrats que feia als més de 500 i s'ha reurbanitzat amb una inversió de 200.000 euros.

Darrera actualització ( Dimarts, 11 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter