Un total de sis hospitals de l'àmbit metropolità i la Facultat de Geografia i Història de la UB han acollit ocupacions i protestes aquesta nit per rebutjar les mesures d'austeritat aplicades a la sanitat i com a preludi de la mobilització que tindrà lloc aquest dissabte en 82 països de tot el món. Els protestants han realitzat accions de rebuig i activitats als hospitals, on també hi han passat la nit. Els hospitals del Dos de Maig, Vall d'Hebron, Sant Pau, Bellvitge, Viladecans i el CAP de Santa Perpètua, entre altres centres de Catalunya, a més de la Facultat de Geografia i Història del Raval, són l'epicentre de la indignació durant la vigília i el mateix dia de la mobilització del 15-O.
La plantilla dels diferents hospitals, juntament amb usuaris, veïns i membres de les assemblees d'“indignats” de les respectives zones han convocat l'ocupació de sis hospitals per rebutjar les retallades de l'àmbit de la salut.
A Sant Pau: acampada i xoriços
Aquest dissabte al matí començarà amb força a l'hospital de Sant Pau. Està previst que de nou a onze del matí es faci una gran “xoriçada popular”, per tal que els participants a la protesta agafin forces. Sabaté ha definit l'acció com un “acte visual” que simbolitza el context actual ja que “ells” -en referència als polítics-, “ens volen treure o xoriçar diners i retallar la sanitat”, ha afegit. Cap a les tres de la tarda es farà una nova concentració davant l'entrada de l'Hospital i tot seguit s'anirà a peu fins els Jardinets de Gràcia, punt de trobada amb els treballadors de l'Hospital de l'Esperança i els veïns graciencs. La següent etapa serà la manifestació dels indignats, prevista per a les cinc de la tarda a la plaça de Catalunya.
Ocupació a Geografia i Història de la UB
Els joves que volen passat tot el cap de setmana a la facultat participaran en diferents tallers i xerrades durant aquests dos dies. La facultat de Geografia i Història de la UB s'ha establert també com el punt de trobada de tot el col·lectiu universitari per assistir a la manifestació que ha convocat el moviment dels 'indignats' a nivell internacional.

































Comentaris
Aquest títular em sembla més adient que l'anterior.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.