Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Eurodistricte promou el turisme de la neu a Llívia

El Welcom Winter Llívia tindrà lloc diumenge i dilluns i vol “formar, amb una visió transfronterera, els professionals de les estacions d'esquí de l'Eurodistricte de l'Espai Català Transfronterer

Imatge d'arxiu de l'estació d'esquí Vallter 2000 Foto: EL PUNT.

El Welcom Winter Llívia és un esdeveniment de promoció turística del sector de la neu dels Pirineus de l'Eurodistricte de l'Espai Català Transfronterer. Aquesta manifestació constarà d'un fira, un espectacle, un Snow show on es farà la primera cursa de la temporada oberta a tots els clubs i freeriders, amb totes les estacions d'esquí de la Cerdanya, i una fira especialitzada

L'Ajuntament de Llívia, amb la col·laboració del Club d'Esquí Llívia, sota el patrocini de l'Eurodistricte i amb el suport de la Casa de la Generalitat de Catalunya a Perpinyà, ha iniciat converses amb el Consell Comarcal de la Cerdanya, el Consell General dels Pirineus Orientals, la Comunitat de Comunes Pirineus Cerdanya, el Parc Natural Regional dels Pirineus Catalans i les Neus Catalanes, per elaborar un pla estratègic conjunt de dinamització d'aquest sector.

L'objectiu és “trobar actuacions i sinergies comunes per poder situar els Pirineus de l'Eurodistricte de l'Espai Català Transfronterer en el mapa de les destinacions turístiques de muntanya més importants d'Europa”.

Així, en el marc de l'esdeveniment Welcome Winter, tindrà lloc una taula rodona “destinada a formar, amb una visió transfronterera, els professionals de les estacions d'esquí de l'Eurodistricte de l'Espai Català Transfronterer”.

Darrera actualització ( Dissabte, 29 d'octubre del 2011 02:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter