Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Girona prohibirà el ‘botellón' amb una ordenança

L'equip de govern espera tenir d'aquí a quatre mesos la nova normativa

L'Ajuntament de Girona treballa per poder aprovar d'aquí a tres o quatre mesos una nova ordenança que prohibirà la ingesta d'alcohol a la via pública.

Així ho va admetre la segona tinenta d'alcalde i responsable municipal de Fires, Marta Madrenas, després que diversos representants de les entitats amb barraques a la Copa es queixessin de la duresa amb què s'ha castigat les dues barraques quan cada nit molts joves practiquen l'anomenat botellón a la rodalia de les Fires.

En la reunió d'ahir a la tarda, diverses intervencions es van queixar que no s'actuï en aquests casos i consideren que aquesta pràctica és pitjor del que pugui passar a les barraques. Madrenas admet que la situació és complexa, però va explicar que “no hi ha cap ordenança que ho prohibeixi i això provoca que la policia no hi pugui intervenir”. Això suposa que ni la Policia Municipal ni els Mossos puguin requisar ni controlar les bosses que porten molts dels joves per veure alcohol a tocar de les Fires.

Per aquest motiu, l'equip de govern de CiU té el compromís de prendre mesures que li permetin actuar i evitar que es repeteixi la imatge de joves amb ampolles d'alcohol i refrescos per fer-se els combinats al carrer.

L'Ajuntament va il·luminar tot el sector de les pistes de botxes, a tocar de les barraques, precisament per evitar que s'hi practiqués el botellón i va avisar els supermercats i les botigues pròximes que no venguessin alcohol a menors.

LA FRASE

No hi ha normativa contra el ‘botellón' i això impedeix actuar-hi en contra. Treballem per aprovar l'ordenança
Marta Madrenas
2a tinenta d'alcalde de Girona
Darrera actualització ( Dijous, 3 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter