L'Ajuntament de Molins de Rei ha instal·lat una càmera de videovigilància a l'interior de l'ascensor del pont que creua les vies del tren a l'alçada del poliesportiu municipal. L'objectiu del consistori és evitar que es tornin a produir “actes vandàlics”. En concret, segons fonts municipals, l'ascensor, a més d'haver rebut pintades, en els darrers mesos havia quedat inutilitzat en diverses ocasions durant “bastant temps”. La càmera de videovigilància està connectada a la Guàrdia Urbana i, per tant, permet un seguiment continuat de l'espai.
Segons fonts municipals, es tracta d'un servei municipal molt utilitzat, ja que els veïns de Molins l'usen per salvar les vies del tren i accedir a la instal·lació esportiva, a més de barris com el de les Conserves. Cal apuntar, però, que a banda de l'ascensor, el pont disposa d'escales per facilitar el pas a l'altre costat.
Les mateixes fonts apunten que amb la posada en marxa d'aquesta mesura, l'alcalde socialista, Xavi Paz, compleix amb un dels seus compromisos de la darrera campanya electoral. En concret, el batlle va assegurar que milloraria la seguretat en una zona molt transitada i propera a l'estació de Renfe. En aquest sentit, s'espera que la càmera tingui un efecte dissuasiu i que, en tot cas, si es produeixen desperfectes se'n pugui identificar els autors. En els darrers mesos, l'Ajuntament del Baix Llobregat ha invertit 8.000 euros en la reparació dels danys ocasionats per accions incíviques.
Segons fonts municipals, a Molins de Rei no hi ha cap altra càmera instal·lada de les mateixes característiques que la del pont.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.