Els Mossos d'Esquadra estan investigant l'aparició d'un crani i dos maxil·lars humans en una zona boscosa de Matadepera (Vallès Occidental). Les restes òssies van ser trobades de manera casual aquest divendres a la tarda per un veí de la població, que va fer una trucada al 112 avisant de la troballa.
La Policia Local de Matadepera i diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Terrassa es van adreçar al lloc indicat i van trobar les restes òssies, que van resultar ser un crani i dos maxil·lars.
Els agents van avisar a l'autoritat judicial i també al metge forense. Aquest últim va fer la recollida de les restes per analitzar-les posteriorment i així poder determinar-ne l'antiguitat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.