Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Dues dones detingudes a l'aeroport del Prat per dur cocaïna amagada en productes alimentaris i de cosmètica

La Guàrdia Civil incauta en dues actuacions més prop de 10 quilos de coral protegit

Portaven el material en un pot de crema, un flascó de colònia i una tableta de torró

La Guàrdia Civil va detenir dilluns passat a la terminal T1 de l'aeroport del Prat dues dones per dur amagats 674 grams de cocaïna amagada en un pot de crema, un flascó de colònia i en una tableta de torró. Es tracta de dues dones de nacionalitat boliviana, una de 51 anys i veïns de Cornellà de Llobregat, i l'altra de 46 anys, que va ser detinguda com a coautora dels fets. D'altra banda, en dues actuacions més, els agents van confiscar a la T1 prop de deu quilograms de fragments de coral d'una espècie protegida segons la normativa de la UE.

La detinguda de 51 anys havia arribat a Barcelona en un vol procedent de l'Amèrcia del Sud i els agents de la Guàrdia Civil van intervenir la cocaïna que es trobava a l'interior de l'equipatge facturat, distribuïda en un doble fons en un pot de colònia, en una tableta de torró i en un pot de crema.

Com a conseqüència de les investigacions iniciades arran d'aquesta intervenció, la Guàrdia Civil va detenir una altra ciutadana, també boliviana, de 46 anys d'edat com coautora del mateix delicte de tràfic de drogues.

El jutjat d'instrucció número 2 i 3 del Prat s'han fet càrrec del cas.

D'altra banda, la Guàrdia Civil va intervenir a la T1 dues peces de coral d'una espècie protegida del gènere Scleractinia SPP, de 1.605 i 5.412 grams. El coral el transportava un veí de la localitat tarragonina de la Bisbal del Penedès, que havia arribat a Barcelona en un vol procedent de Mèxic.

També, en una altra actuació els agents van intervenir a la T1 de l'aeroport, 23 fragments de coral de la mateixa espècie, amb 2.686 grams de pes total, que transportava un ciutadà equatorià, veí de Viladecans, que havia arribat a Barcelona en un vol procedent la República de Maurici.

En els dos casos es van instruir actes per la presumpta infracció de contraban.

Darrera actualització ( Diumenge, 20 de novembre del 2011 13:42 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter