El Patronat de Turisme de la Vall de Ribes i el col·lectiu d'artesans de la zona organitzaran el diumenge 4 de desembre la segona fira mercat de muntanya i neu, a Ribes de Freser. Aquesta fira és el resultat de la renovació de la coneguda fira de Nadal, amb la qual cosa es va recuperar una activitat firal que ja s'havia fet anys enrere relacionada amb els esports d'hivern i la muntanya.
Societat
ribes de freser
Tot està a punt per a la fira de muntanya i neu
Notícies de ...
J.C.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 27-11-2011 Pàgina 15
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.