La cobla Ciutat de Girona oferirà un concert que satisfarà tots els públics. Dubte, de Manel Saderra i Puigferrer, obrirà el concert, que continuarà amb Sant Llorenç, de Max Havart, Margarida, de Joaquim Serra i Corominas, Refila, Pep, de Josep M. Boix, L'aplec del vespre, de Montserrat Pujolar, Regal de Reis, de Martirià Font, L'aplec de tardor, de Conrad Saló, Rebrots de romaní, de Manel Artiaga, L'encís del Ripollès, de Josep Coll, El corsario, de Josep Serra, i Escenes del bosc mil·lenari, de Joan Jordi Beumala.
Societat
ESPLUGUES DE LLOBREGAT (Baix Llobregat)
Concert
Un concert per a tots els públics
Enllaços relacionats
Notícies de ...
11 de desembre. Sala Joan Brillas de l'Avenç, a les 6 de la tarda.
Publicat a
- Sortim 09-12-2011 Pàgina 16
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.