El centre d'acollida d'animals domèstics del Vallès Oriental tancarà portes el 31 de desembre a causa de l'elevat cost que suposa mantenir-lo. Així n'ha informat el seu gestor, el Consell Comarcal, que ha constatat que la gossera ara està al límit de la seva capacitat, amb uns 130 gossos abandonats, i que el cost de mantenir-los és inviable.
Amb una inversió de 600.000 euros, el recinte es va estrenar el 2004 amb la intenció que els municipis de la comarca mancomunessin el servei, però molts, amb el temps, se n'han donat de baixa per l'alt cost que els suposava, ja que els surt més barat contractar protectores d'animals, que surten més a compte perquè tenen avantatges fiscals. El Consell assegura que les instal·lacions ja estan amortitzades i que tornarà els terrenys a qui els va cedir, l'Ajuntament de Granollers. L'ens comarcal ha iniciat una campanya per informar del tancament i fer una crida perquè la ciutadania adopti els
animals del centre.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.