Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Compromís per Alzira denuncia el concert de Bisbal

A més d'inconvenient per a les arques municipals manifesten que no ha hagut suficient informació sobre aquesta activitat

El concert suposa una despesa de 51.000 euros

Alguns membres de Compromís per Alzira. Foto: CEDIDA.

La coalició Compromís per Alzira ha denunciat la forma i manera amb que la municipalitat d'aquesta capital d ela comarca d ela Ribera, ha decidit programar un concert de David Bisbal per al proper dia 20 de desembre, amb la situació econòmica per la què passa la corporació i el conjunt de departaments de l'Ajuntament.

No entenen com l'equip de govern del PP arrisca una quantitat econòmica tan elevada per a un esdeveniment musical donada la conjuntura social de crisi. I fan aquesta crítica malgrat que saben que si s'ompli el Gran Teatre es podrien traure beneficis per sobre el cost de l'espectacle establert en 51.000 euros i, és per això que, han manifestat que esperaran el balanç econòmic de l'esdeveniment per a demanar si cal, alguna responsabilitat.

En altres actuacions i espectacles, l'Ajuntament cedeix la responsabilitat econòmica a l'empresa productora que representa al cantant o grup a contractar. D'aquesta manera sols es lloga el local i els beneficis o perdudes corren a càrrec de la citada empresa. No hi ha risc econòmic i l'ajuntament ofereix a la ciutadania una activitat cultural.

Els denunciants pensen que la manca d'informació sobre aquest tema, no ajuda en res a dignificar el servei públic dels polítics, crea desconfiança i crítiques que es podien estalviar.

Finalment, els components de la coalició valencianista asseguren no tenir res en contra del Sr. David Bisbal, dels seus seguidors i seguidores, i de la seua presència a la ciutat. Però voldrien el mateix tracte i les mateixes oportunitats per als cantants i grups musicals valencians que canten en valencià.

Darrera actualització ( Dissabte, 10 de desembre del 2011 11:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter