La circulació de trens de les línies R13, R14, R15 i R16 entre les estacions de Sant Vicenç de Calders (Baix Penedès) i Torredembarra (Tarragonès) es troba interrompuda aquest diumenge a la tarda a causa d'una avaria elèctrica.
Segons ha informat la companyia Renfe, la circulació de trens es troba afectada des de poc abans de les sis de la tarda per una avaria de subministrament elèctric i s'està gestionant un servei d'autocars entre Cunit i Torredembarra.
Prèviament, entre les 17.00 i les 17.50 hores també s'ha vist afectada la circulació al tram Sant Vicenç de Calders-Cunit de la línia R2 sud de Rodalies. El trajecte entre Sant Vicenç de Calders i Cunit s'efectua amb una demora de 30 minuts.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.