Per primera vegada des de fa trenta anys, els Pastorets s'estrenaran per Nadal. Els que assisteixin a les representacions es trobaran que s'han recuperat algunes escenes que eren tradicionals: “Els darrers anys l'espectacle havia variat molt de l'original i hem fet un pas enrere, com ara en l'escena de l'infern”, diu Roger Montalà, que codirigeix l'obra amb Jordi Albino, i que hi afegeix: “Això no vol dir que es perdi l'essència dels Pastorets de Valls, crítics, moderns, amb dosis d'actualitat...” Artur Santos i Sergi Gascón seran Garrafó i Fredolic, i Glòria Segura i Anna Ferré interpretaran les seves xicotes, Mariana i Sulina. Els protagonistes i les vuitanta persones que intervenen en el muntatge són tots amateurs.
Societat
VALLS (Alt Camp)
Els Pastorets
25 de desembre, dia d'estrena
Enllaços relacionats
Notícies de ...
25 i 26 de desembre, 1, 3, 6 i 7 de gener. Al teatre Principal, cada dia a les 18 i dia 25, a les 19 h.
Publicat a
- Sortim 23-12-2011 Pàgina 13

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.