Tot i que recentment la vila ha celebrat Santa Llúcia, els actes festius continuen. Així, entre altres, aquests dies es podrà disfrutar dels Pastorets, els versos de Nadal i la botifarrada del dia 23 a l'Estartit; el cagatió del dia 24 amb animació infantil i xocolatada a Torroella; la festa de l'Home dels Nassos amb cercavila i pica-pica; quina de Nadal (25 i 26 de desembre a Torroella i l'Estartit), concert de Nadal amb la coral Anselm Viola a Torroella, el parc de Nadal infantil a l'Espai Ter. Un munt d'activitats perquè grans i petits no s'avorreixin aquests dies tan especials.
Societat
TORROELLA DE MONTGRÍ-L'ESTARTIT (Baix Empordà)
Activitats de Nadal
Continua la gresca
Enllaços relacionats
Notícies de ...
Activitats fins al 8 de gener. En diferents escenaris, però principalment a la pl. de la Vila.
Publicat a
- Sortim 23-12-2011 Pàgina 26

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.