Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els afectats de la cooperativa de l'Aldea comencen a recuperar els seus diners

Hi ha cues des de primera hora del matí per aconseguir recuperar els estalvis

Els afectats acudeixen a l'oficina local de la Caixa per poder disposar d'un màxim de 1.000 euros

Cua d'afectats per la Cooperativa de l'Aldea davant les oficines de la Caixa, quest divendres al matí Foto: JORDI MARSAL /ACN.

Desenes d'afectats pel bloqueig de comptes de la secció de crèdit de la cooperativa agrària de l'Aldea han començat a primera hora d'aquest divendres al matí a recuperar de forma efectiva una part o la totalitat dels seus estalvis a la vista.

Després d'haver validat prèviament el seu compte a la secció de crèdit, els impositors s'han hagut de personar a l'oficina local de La Caixa per disposar, en un nou compte d'aquesta entitat, de tots els seus diners, en el cas de llibretes amb un màxim de 1.000 euros, i d'aquesta quantitat més la meitat dels fons restants en cas de sumes superiors. L'entitat bancària ha reforçat la plantilla i ampliarà horaris per atendre les peticions d'afectats.

Darrera actualització ( Divendres, 23 de desembre del 2011 19:07 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter