Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Baix Llobregat

Desnonament aturat per segon cop a Sant Boi

Desenes de veïns, esperonats per la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca i per l'associació de veïns, van aconseguir ajornar ahir per segona vegada el desnonament de Rosario Pérez, una dona separada que viu amb els seus quatre fills al barri de Ciutat Cooperativa, a Sant Boi de Llobregat. Segons va informar l'ACN, l'octubre passat ja es va paralitzar un primer intent de fer fora la dona. De fet, Pérez ja no viu al pis, que ha buidat per si de cas. En va llogar un altre amb l'ajut de veïns, perquè tem que li retirin la custòdia dels seus fills si perd la casa, que va comprar per uns 105.000 euros fa 11 anys, quan tenia parella i l'home treballava. Entre els dos intents de desnonament, Pérez ha perdut la feina que tenia gràcies a un pla d'ocupació local, que estava limitat a mig any.

Redacció

Darrera actualització ( Dijous, 12 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter