L'Ecomuseu Farinera de Castelló d'Empúries ha realitzat una valoració molt positiva del nombre de visitants que han passat per l'espai al llarg del 2011. Un total d'11.120 persones han visitat l'espai museístic i 2.421 persones han estat usuàries en els diferents tallers, conferències i activitats que s'hi han fet. Precisament, l'Ecomuseu Farinera ha informat que romandrà tancat al públic la tercera setmana de gener, concretament del 16 al 23 de gener per treballs de manteniment.
Societat
castelló d'empúries
Més d'11.000 visitants a l'Ecomuseu
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 14-01-2012 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.