Societat

La Plataforma per la Llengua rebutja l'actitud de Carrefour d'eliminar el valencià

El correu electrònic de l'empresa ha començat a rebre cartes de queixa dels ususaris

La direcció de l'empresa francesa d'alimentació Carrefour ha decidit eliminar l'opció del valencià de la retolació i dels caixers de pagament automàtic dels seus establiments del País Valencià.

Aquest fet, del qual se n'han fet ressò els mitjans de comunicació durant aquesta setmana, s'ha donat com a conseqüència de les pressions exercides per una campanya encetada des de diversos portals d'Internet.

La Plataforma per la Llengua vol manifestar el seu complet rebuig a l'actitud mostrada per l'empresa Carrefour i és per això que ha constatat com altres grups comercials, com per exemple Mercadona i Consum, augmenten l'ús i presència del valencià.

Per aquesta organització cívica de suport a l'ús del valencià en la vida social, comercial i vital dels valencians, assegura que l'actitud mostrada per Carrefour explicita una posició que no es correspon amb la d'una empresa que vol actuar d'una manera ètica i responsable.

Per tot això, la Plataforma per la Llengua demana al grup Carrefour que rectifique amb la seua actitud i així avance amb una actitud positiva, moderna i oberta. És d'aquesta manera que els nombrosos components d'aquesta Plataforma han remés gran quantitat de correus electrònics a l'adreça dels usuaris de Carrefour.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.