Demà i diumenge se celebrarà a Camós la festa de Sant Vicenç. L'acte que previsiblement atraurà més gent serà l'arrossada popular que s'ha organitzat pel diumenge, a les dues del migdia. El programa, però, comença demà a les quatre de la tarda amb la celebració del XIX Campionat de Botifarra al pavelló, organitzat pel club de futbol local. Diumenge a les dotze es farà l'ofici solemne a l'església de Sant Vicenç, a la sortida de la qual tindrà lloc l'encantament de coques casolanes. Després del dinar hi haurà una exhibició de hip-hop i una ballada de sardanes. La festa s'acabarà a les sis de la tarda, amb el ball de fi de festa que amenitzarà l'orquestra Liberty.
Societat
CAMÓS
Celebren la festa de sant Vicenç, el cap de setmana
Notícies de ...
REDACCIÓ
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 20-01-2012 Pàgina 10
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.