Els cavalls i els tractors són els grans protagonistes d'aquesta tradicional festa que diumenge envairà tots els carrers de la localitat. En aquest sentit, un centenar de tractors participaran en la cinquena tractorada d'aquests vehicles d'època d'abans de l'any 1965. Es farà un esmorzar, una volta pel municipi i després els tractoristes aniran a dinar a l'ermita d'Esperança de Cruïlles. Un programa semblant presenta la vuitena cavallada: a les nou del matí hi haurà la trobada de cavallistes amb esmorzar inclòs. A les onze es farà la sortida de bandera i la passejada a cavall pel voltant del poble –enguany amb la participació d'un centenar de cavalls–. A les 12 es farà la benedicció d'animals i, després, una exhibició de doma natural al costat de l'hotel Arcs.
Societat
MONELLS (Baix Empordà)
Festa de Sant Burget
Amb desfilada de tractors i cavalls
Enllaços relacionats
Notícies de ...
29 de gener. Actes per tot el poble. A les 12.00 h, benedicció d'animals a la plaça de Monells.
Publicat a
- Sortim 27-01-2012 Pàgina 12

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.