Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Vallès Occidental

Enric Cardús, nou president de Minyons

L'assemblea es va ajornar perquè no hi havia candidat a ser el cap tècnic de la colla

Una imatge dels Minyons celebrant la seva actuació a la diada de Sant Fèlix d'enguany Foto: JUANMA RAMOS.

Enric Cardús és el nou president de la colla castellera dels Minyons de Terrassa després de l'assemblea ordinària que es va fer dissabte. D'aquesta manera, Cardús substitueix Pep Forn al capdavant de la colla el pròxim any, ja que va ser l'única candidatura que s'hi va presentar. El nou president va ser escollit després de presentar la seva candidatura juntament amb els membres del seu equip, que s'ha organitzat en diferents àrees: secretaria, comunicació i imatge, tresoreria, l'àrea social i l'operativa.

Però l'elecció de la junta tècnica es va haver d'ajornar fins al dimarts 7 de febrer perquè no va sortir cap candidatura per agafar el relleu de Nani Matas com a cap de colla pel 2012. Aquest és el marge de temps que es dóna la colla perquè el relleu en la junta tècnica no perjudiqui els objectius de la temporada.

La prioritat del nou president és aconseguir, evidentment, els millors castells possibles, però vol posar un especial èmfasi a promoure la imatge de la colla, la seva història i el que representa. Des que va donar a conèixer la seva candidatura, i també utilitzant les xarxes socials, Cardús s'ha mostrat obert i disposat a escoltar i incorporar suggeriments, opinions i idees.

Darrera actualització ( Dimarts, 24 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter