El regidor de festes, Amadeu Bordàs, ha presentat el calendari de festes per a este any 2012. Un any especial per als morellans, per la celebració del Sexenni, però on també la resta de mesos tindran molta activitat. A més d'esta festivitat, les principals novetats són l'avançament de les festes en honor a Sant Roc, el canvi de la Rogativa i l'organització d'actes que realitzen els gremis durant tot l'any.
El mes d'agost serà el gran protagonista d'enguany, amb activitat durant tots els dies. La primera setmana començarà amb les dels joves, del 4 al 12 tindran lloc les festes en honor a Sant Roc, que donaran pas a la setmana cultural i, el dia 16, entraran les colònies en el primer dels actes del Sexenni. Esta celebració que es realitza cada sis anys a Morella, s'estendrà fins al dia 27. Per això, s'avancen dues setmanes els festejos anuals del mes d'agost.
Però, no sols hi haurà activitat durant aquest mes d'estiu, sinó que, pràcticament tots els mesos tindran festes. Aquestes han començat amb Sant Antoni i continuaran al febrer, amb les d'Ortells, la primera orquestra del gremi de la joventut o el Carnestoltes. També cal destacar que es mantenen els festejos tradicionals, com Pasqua, Sant Joan, Sant Cristòfol, les festes de Xiva, Ortells i la Pobleta, a l'agost, la Fira de setembre o Sant Miquel d'Herbeset.
Finalment, un dels canvis importants l'any Sexennal és el de la Rogativa. Esta no se celebra el primer dissabte de maig, sinó que els morellans visitaran el Santuari de Vallivana el dia 17 d'agost.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.