El calendari de promoció de la regidoria de Turisme de Castell-Platja d'Aro per a aquest 2012 preveu que el municipi sigui present en nou fires turístiques estatals i internacionals, una més que l'any passat. Les principals novetats seran la presència a les fires TUR de Göteborg (Suècia), al març; al MITT de Moscou, (Rússia), al mateix mes; i al Mercat del Ram de Vic, a l'abril. En conjunt les mostres escollides mouen més d'un milió de visitants i, d'aquests 250.000 són professionals del sector turístic. Aquest febrer, la població participarà simultàniament en salons de turisme a Brussel·les i a Tolosa de Llenguadoc i l'activitat a l'estranger es completarà a Berlín i Londres. A banda de la promoció conjunta amb del Patronat de Turisme Costa Brava Girona o de l'Oficina Espanyola de Turisme, el consistori ha decidit participar en algunes fires en solitari i centrar-se en Rússia com a mercat emergent.
Societat
TURISME
Platja d'Aro, en fires de Rússia i Suècia
Notícies de ...
E.A.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 31-01-2012 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.