Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 3 comentaris Enviar un comentari

Hotelers del Pirineu diuen que l'alarma “injustificada” ha fet desplomar les reserves

A la Val d'Aran les anul·lacions fan caure del 90% al 40% l'ocupació d'aquest cap de setmana, i a la resta del Pirineu no hi ha hagut reserves d'última hora

Màquines llevaneus preparades per intervenir a Vallvidrera. Foto: ORIOL DURAN.

Sol, carreteres en bon estat i pistes d'esquí plenes de neu. Sembla el cap de setmana ideal per al turisme d'hivern al Pirineu. Però els hotels estaran mig buits avui i demà. Segons denuncien els hotelers, els possibles visitants s'han espantat per por d'unes inclemències meteorològiques que a les muntanyes no han tingut cap repercussió. “Estem indignats, durant tota la setmana s'han anat llançant missatges alarmistes absolutament injustificats quan la situació ha estat la normal d'un hivern”, es va queixar ahir Juan Antonio Serrano, propietari d'un hotel aranès i president de la Federació d'Hostaleria de Lleida.

Segons dades aproximades de la Federació d'Hostaleria, a la Val d'Aran s'espera per aquest cap de setmana un 90% d'ocupació, coincidint a més amb la celebració de la Marxa de Beret, una prova esportiva que té un miler d'inscrits de diversos països. Amb les anul·lacions que hi ha hagut durant la setmana, la previsió d'ocupació és només d'un 40%.

En altres zones del Pirineu, més vinculades a les reserves d'última hora, aquestes no s'han produït durant la setmana i, segons la Federació d'Hostaleria de Lleida, s'espera un cap de setmana “molt fluix”, tot i la previsió d'un dia fred però sense precipitacions, amb neu a les estacions d'esquí i amb les carreteres practicables.

Serrano ha qualificat d'“irresponsable” l'alarma generada amb mesures com ara l'anul·lació de l'activitat escolar o l'exhibició de màquines llevaneu i muntanyes de sal, i ho considera propi d'una “societat malalta”. “Que hi hagi dies freds i amb neu en cotes baixes passa tots els hiverns, però s'ha exagerat d'una manera obsessiva,” “Ara aquest cap de setmana tothom es quedarà a casa sense motiu i el sector turístic de tot el país tindrà pèrdues milionàries”.

Això afecta tot el turisme, amb tanta alarma ningú anirà avui al Delta ni a tastar caves al Penedès
J.A. Serrano
fed. host. lleida
Ens hem tornat bojos amb tanta obsessió per la seguretat, som una societat malalta
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Pere Alma Alma

Sr. Serrano, no pixi fora del, padellàs, en aquest moment a Baqueira, Beret i Bonaigua menys 17 graus, nevant, relleu dolent i visibilitat dolenta, d'axiò en diu voste bon temps? Voste només pensa en el seu negoci i no amb els visitans de la Vall, . Menys mal que tenim internet i podem veure , al moment, el temps que està fent a pìstes.

avatar jaume pons cussó-levi (Badalona)

Pobrets hostalers no podran cobrar per un cafè 5 Euros.

avatar Manuel fabregat i Garcia (Sant Joan Despí)

Tant s'els en for que es matin per les carreteres els possibles clients, el més important és omplir la caixa. Ja els coneixem a aquesta colla de "botiguers" de baixa estofa, mentre puguin mantenir el seu nivell de vida els damès que rebentin. Sr.Serrano no es preocupi que quan torni a anar a l'Aran no aniré precisament al seu hotel.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter