El fiscal anticorrupció de les Illes Balears, Pedro Horrach, ha començat aquest matí de dilluns a prendre declaració com a testimonis a 110 treballadors de les empreses investigades pel cas Urdangarin.
Es tracta de treballadors que viuen a Catalunya, és per això que el fiscal s'ha desplaçat al principat per a prendre'ls declaració, i preveu prendre tot els testimonis durant els pròxims tres dies.
Des de dos quarts de dotze del migdia declaren a la Jefatura Superior de Policía, a la Via Laietana de Barcelona. El cas es troba sota secret de sumari, fet que dificulta conèixer més detalls de l'operació.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.