Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 5 comentaris Enviar un comentari

Ryanair obrirà sis noves rutes des de l'aeroport del Prat

El president de la companyia qualifica de “tragèdia” la fallida de Spanair, però la considera “inevitable”

Davant la polèmica creada per obligar els empleats a pagar impostos a Irlanda, recorda als sindicats que és una empresa “privada” i “irlandesa”

Michael O'leary, president de Ryanair, aquest dimarts a Barcelona Foto: ACN.

Ryanair obrirà sis noves rutes per a aquesta temporada d'estiu a l'Aeroport del Prat, on passarà a tenir tretze avions davant dels deu actuals amb l'objectiu de transportar 5,8 milions de passatgers al Prat el 2012, respecte dels 2,5 del 2010.

Ryanair aprofita així els buits que ha deixat Spanair a l'Aeroport de Barcelona. El president de Ryanair, Michael O'Leary, ha afirmat aquest dimarts en roda de premsa sobre la fallida de la companyia catalana, que ha estat “una tragèdia”, malgrat que era “inevitable”.

Sobre la polèmica que s'ha creat per la condició de pagar impostos a Irlanda que Ryanair ha posat als pilots de Spanair a qui ha ofert feina, O'Leary, ha recordat a sindicats i empleats de Spanair que des de Ryanair “no obliguen ningú” a treballar per a ells. El president de la companyia ha afirmat que “només” ofereixen un lloc de feina en una aerolínia que és “privada” i “irlandesa”, i que com a tal, ha afegit, els salaris i les taxes es paguen a Irlanda.

Els nousvols


Ryanair volarà des del Prat a Alacant, Bilbao, Estocolm, Hamburg, Menorca i Munic (Memmingen) i incrementarà freqüències en altres sis trajectes: Gran Canària (passa de sis freqüències a nou), Eivissa (de 14 a 21), Màlaga (de 21 a 28), Palma (de 21 a 35), Sevilla (de 21 a 28) i Tenerife (de sis a vuit).

Així, l'aerolínia irlandesa afegirà més de 190 vols setmanals al Prat, des d'on opera 39 rutes (16 domèstiques) i preveu sustentar 5.800 llocs de treball a Catalunya, on espera transportar nou milions de viatgers el 2012.

Ni Lleida ni Londres ni Madrid ni París


O'Leary ha descartat, de moment, que Ryanair faci la ruta Barcelona-Madrid, perquè “ja està molt ben servida”, i per aquest motiu tampoc volarà a Londres o París.

També ha descartat operar a Lleida-Alguaire perquè considera que “podria tenir futur però a dia d'avui no és viable”.

Darrera actualització ( Dimarts, 7 de febrer del 2012 11:35 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Sebastià Pagès i Rambla (Malgrat de Mar)

Com a empresari, ell sabrà el que fa i com se la juga, peró com a ciutadà, ens hauria de fer caure la cara de vergonya als catalans. Amb uns quants com ell, Catalunya no seria la cenicienta d'espanya. Felicitats Michael i felicitats Irlanda. Quina enveja.

avatar Jordi Suñé (Barcelona)

Aquest fatxenda boig del cap i la seva companyia, que només ofereixen serveis i contractes porqueria, haurien de quedar fora de la llei.

avatar Joan Basté Pla (Sabadell)

Així anem..... Aquest senyor aprofita la situació per al benefici empresarial de la seva empresa. Empresarialment, i per la seva empresa, molt bé. Als usuaris habituals del Prat decidir si anar amb la companyia irlandesa o amb Vueling (la resta son insignificants).


Tot i que, a priori, els comentaris i l'actitud d'aquest senyor no m'agraden, ens hi haurem d'acostumar. Si les empreses d'aquí fóssin una mica més serioses i amb la mateixa visió empresarial, potser no hauria succeit el tema de Spanair.

avatar Miquel Ponts (Terrassa)

pot fer les subnormalades que vulgui aquest pallasso, però no em jugaré la vida pujant als seus avions de merda, abans vaig amb bicicleta o pago més.

avatar eugeni rovira (Barcelona)

Aquest senyor pot semblar un boig, però escombra cap a casa seva. Igualet, igualet que fem els catalans. Els espanyols se’ns pixen al damunt i molt somrients ens posem a xiular.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter