Tot i que el carnaval de les dues viles coincideix, cada proposta té la seva pròpia característica, fet que impedeix que sigui un cap de setmana calcat i repetitiu. La rua infantil de les escoles obre, avui divendres, el cap de setmana en honor de Carnestoltes al nucli interior torrellenc. L'endemà a la tarda, arriba el plat fort de la programació amb la concentració i el concurs de comparses, que acaba amb el ball del grup Removida. Al litoral, l'espectacle d'animació Carnaval amb Jordi Tonietti i la sardinada popular arran de mar de diumenge, són el preàmbul del concurs de comparses de l'Estartit, que continua amb cercavila i xocolatada popular.
Societat
TORROELLA-L'ESTARTIT (Baix Empordà)
Carnaval
Entre mar i muntanya
Enllaços relacionats
Notícies de ...
Del 17 al 19 de febrer. Actes a les dues poblacions.
Publicat a
- Sortim 17-02-2012 Pàgina 30

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.