Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 2 comentaris Enviar un comentari
religió

Fernández Díaz subratlla el catolicisme d'Espanya

El nou govern del Partit Popular va aprofitar l'acte ahir a Roma de nombraments de nous cardenals, entre els quals Santos Abril Castelló, per deixar constància que la relació amb el Vaticà serà, a partir d'ara, molt diferent de la freda i distant que hi ha hagut durant el govern Zapatero. El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, va ser el representant del govern espanyol a l'acte i va subratllar la “importància” que històricament ha tingut a Espanya l'Església Catòlica i la seva vinculació amb la santa seu. Fernández Díaz va recordar que “Espanya és el tercer país amb nombre de cardenals”.

A l'acte d'ahir, el papa va nomenar 22 nous cardenals, la gran majoria dels quals són europeus. El col·legi cardenalici està format ara per 213 membres, dels quals 125 tindrien dret a participar en l'elecció del nou papa per tenir menys de 80 anys. El papa Benet XVI els va demanar ahir de servir l'Església amb “amor i vigor”.

Darrera actualització ( Diumenge, 19 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Gerard Vives (Munic)

I jo subratllo la ineptitud i la ceguesa més absoluta del Fernandes Dias aquest.


Podrem tenir molts cardenals, però les esglésies segueixen buides...

avatar Hug Hiveigclar (Barcelona)

NOMBRAMENTS?      Mare meva com es pot escriure així? Quina deixadesa o ignorància!  Anem amb una sabata i una espardenya o vestits amb parracs!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter