Centenars de motoristes i automobilistes es van concentrar ahir al circuit d'asfalt per a cotxes i motos La Selva de Sant Feliu de Buixalleu, per donar suport al promotor, Àngel Blanch, per a l'obertura de l'activitat. L'Ajuntament no dóna l'autorització per a un circuit de pràctiques de velocitat perquè els permisos donats són per a pràctiques d'autoescola i bombers.
El conflicte entre l'Ajuntament i el promotor fa temps que dura. Àngel Blanch explica que des del 2003 té llicència d'obres i d'activitat, i que ara li falta el permís d'obertura municipal, el qual el consistori no li dóna tot i que el circuit està acabat des del febrer de l'any 2008.
El regidor de l'oposició Josep Maria Reichardt –l'alcalde no va poder ser localitzat– va explicar que les llicències es van concedir per a un circuit de pràctiques d'autoescola, de bombers i d'ambulàncies, activitats que no provocarien molèsties de soroll, a diferència de les de velocitat. Hi ha veïns del municipi contraris a les pràctiques de motos al circuit, pel soroll que consideren que provocarien.
El promotor, que diu que ha fet una inversió de 3,5 milions, va convocar la concentració al circuit, a la qual van assistir centenars de persones. Posteriorment, des del polígon industrial de la localitat, van manifestar-se a peu fins a l'ajuntament, on van penjar una pancarta reivindicativa.

































Comentaris
Esta claro, que dais las noticias de oido y que no estabais alli porque entonces sabrias que el promotor no se llama Angel Blanch, se llama Eduardo Blanch.
Por otra parte, dais como validos los comentarios del "Sr Alcalde" sin haber investigado ni lo más minimo sobre el asunto, dandole la razon al Ayuntamiento y restandole fuerza al promotor y emprendedor empresario, al que dicho alcalde y Ayuntamientio estan masacrando utilizando el abuso de poder.
No tengo nada más que decir, excepto que las noticias hay que darlas habiendolas contrastado antes y asegurandose del nombre de los implicados.
Saludos,
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.