El pas del Tour de França per les comarques gironines afectarà els tres municipis de la Selva litoral, Blanes, Lloret i Tossa. La caravana entrarà a la Selva litoral procedent de Sant Feliu de Guíxols. A Tossa es prohibirà l'estacionament a l'avinguda de Ferran Agulló i a la GI-682, des de dos quarts de deu del matí, fins que s'acabi la cursa. La carretera de Tossa a Sant Feliu estarà tallada de tres quarts d'onze fins a les tres, així com les entrades i sortides d'urbanitzacions i vials. De Tossa a Lloret la carretera estarà tallada de dos quarts de dotze a les tres. En el nucli urbà hi haurà talls a l'avinguda Ferran Agulló. A Blanes, la carretera GI-682 quedarà tancada entre les 11.40 h i les 15.40 h. No es permetrà que els vehicles la travessin per anar cap al centre de la població o cap als barris perifèrics. A Lloret estarà prohibit estacionar de vuit del matí a quatre de la tarda a les avingudes de Tossa i Blanes. D'un quart de dotze del migdia a les quatre de la tarda estarà prohibit circular a la GI-682. També hi haurà talls a la C-63, l'avinguda de les Alegries, i a les vies urbanes del nucli urbà que s'incorporen a les avingudes de Blanes i Tossa
Societat
El pas del Tour tindrà importants incidències viàries a la Selva litoral
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 05-07-2009 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.