Els gironins sortiran al carrer a rebre el Tour de França i, entre altres iniciatives, els museus obriran el dimecres dia 8 fins a les 10 de la nit. A més, tothom que vulgui anar als museus el dia abans de la sortida del Tour des de Girona tindrà un descompte del 50% en el preu de l'entrada. El mateix dimecres, les carpes també es tenyiran de groc i negre per acollir la festa del Tour. Malabarismes, monocicles i actuacions de xanquers amenitzaran la vetllada a les veles de la Devesa, en què participarà la gran caravana del Tour. Un gran nombre de comerços de la ciutat decoraran els aparadors amb motius ciclistes, mentre que alguns restaurants estan preparant diversos plats referents a la prova ciclista.
Societat
Museus fins a les 10 de la nit
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 05-07-2009 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.