Societat

COMERÇ

La campanya Blanes 12 arrenca amb força i bona acollida

El Shopping Night va tenir una gran acollida divendres al vespre, en l'estrena del cap de setmana del Blanes 12, la campanya de promoció i reivindicació de la població com a ciutat comercial, turística i cultural. Uns 100 comerços adherits a la campanya van obrir fins a les 12 de la nit, oferint productes, serveis i ofertes atractives. Els comerços més concorreguts van ser els de moda i complements. També hi havia establiments d'alimentació, bosses i complements, joguines, perruqueria i estètica, regals i llenceria, així com llibreries i perfumeries que van oferir descomptes que anaven del 12% fins, en alguns casos, al 70 i 80%. El president de l'Associació de Blanes Centre, Lluís Pascual, va fer notar: “La gent reacciona davant les ofertes que generen estímuls.” Anna Portas, vicepresidenta de l'Associació d'Hostaleria de Blanes va admetre que aquest any han baixat les reserves per les previsions de mal temps.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.