Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Critiquen que es gastin 55.000 euros en una cursa de F-1 a Platja d'Aro

L'alcalde justifica la inversió dins del actes del centenari de la Costa Brava

L'oposició de l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro, el PSC i ICV han criticat durament el conveni que ha signat el consistori amb la societat Quivira Solutions per fer, el dia 18 d'agost, una exhibició de mitja hora d'un cotxe de Fórmula 1 als Estanys i un sopar amb gent selecta a l'hotel La Gavina de s'Agaró amb un cost de 55.000 euros. L'alcalde, l'unionista Joan Giraut, ha justificat la despesa per poder celebrar al municipi un esdeveniment singular dins dels actes del centenari de la Costa Brava.

«És una frivolitat, tal com van les coses, gastar-se 55.000 euros per mitja hora de cotxe de Fórmula 1 i finançar un sopar d'un grup exclusiu», va afirmar ahir a aquest diari la portaveu del PSC, Dolors Padilla, que ja va criticar-ho en el ple municipal de dijous a la nit. Una crítica que va rebre tot el suport del company d'oposició Pedro Torres, portaveu d'ICV, el qual va afirmar a aquest diari: «Crec que es podria buscar una rendibilitat d'aquests diners molt més gran en comptes d'una barbaritat com aquesta.»

Segons el conveni, signat el dia 7 de juliol, l'Ajuntament aportava 55.000 euros –40.000 el Patronat de Turisme de la Costa Brava i els altres 15.000 l'Ajuntament– a la societat Quivira Solutions, amb seu a Girona, perquè organitzi un esdeveniment singular al municipi el 18 d'agost. I aquest esdeveniment es concreta en una exhibició de mitja hora d'un vehicle de Fórmula 1 conduït pel pilot Pedro Martínez de la Rosa. El servei de premsa del pilot va negar ahir a El Punt que vingués a Platja d'Aro.

Els diners també serviran per actuacions musicals i un sopar de gent selecta a hotel La Gavina. I aprofitant l'hotel, l'alcalde justifica fer avenir tot l'esdeveniment amb els actes del centenari de la Costa Brava. Per això busca l'ajut del Patronat. En aquest sentit, Dolors Padilla pensa demanar al patronat que no faci aquesta aportació per «finançar un esdeveniment d'un grup privat». «És indecorós i vergonyós», va sentenciar la líder socialista.


LES FRASES

DOLORS PADILLA
PORTAVEU DEL PSC
«Crec que és una frivolitat gastar diners públics per a un club de pijos. Es munten una festa a costa nostra»
JOAN GIRAUT
ALCALDE, CIU
«És l'oportunitat de tenir un acte singular ajustat al centenari de la Costa Brava, amb la icona de l'hotel La Gavina»
Darrera actualització ( Dissabte, 25 de juliol del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Móra la Nova/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter