Com cada dimarts de carnaval i com a record d'aquell menjar comunitari que els antics senyors feudals donaven al poble en aquesta data, l'Ajuntament d'Albons va organitzar ahir una nova trobada gastronòmica que té l'arròs a la cassola com a protagonista. És un dels actes més destacats del carnaval d'Albons i que reuneix pràcticament tot el poble. Els 174 quilos d'arròs es cuinen amb carn, peix, un sofregit i altres ingredients en una vintena de cassoles d'aram; de l'arrossada en poden gaudir tots els assistents.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.