Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
la proposta

Onzena Ruta de les 10 Ermites

L'església de Sant Andreu de Castanyet. Foto: J. SABATER.

El grup Amics dels Camins i Corriols Colomencs organitza per onzè any consecutiu la Ruta de les 10 Ermites, amb tres dies de durada i que s'inicia avui. En total, es faran 66 quilòmetres, caminant, i les ermites romàniques que es visitaran són dels termes municipals de Santa Coloma de Farners, Riudarenes, Sant Hilari Sacalm, Osor i Anglès. Concretament són la Mare de Déu de Farners i el Castell, Argimon, Sant Pere Cercada, Sant Iscle, Santa Victòria Sauleda, Sant Miquel de Cladells, Santa Margarida de Vallors, la Mare de Déu del Pedró, Sant Jaume de Santa Creu d'Horta, Santa Bàrbara i Sant Andreu de Castanyet. La ruta està inclosa en el programa d'iniciatives turístiques que ofereix Santa Coloma de Farners. A l'oficina municipal de promoció i turisme es facilita el plànol on està detalladament explicat com es pot fer la caminada per anar d'ermita a ermita.

Darrera actualització ( Divendres, 11 de setembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter