Societat

Freixenet presenta un anunci de Nadal en què crida a brindar “pels pròxims 100 anys junts”

L'espot ‘100 anys entre bombolles' està protagonitzat per David Bisbal i Maria Valverde

El cantant David Bisbal i l'actriu María Valverde brinden a les portes de les Caves Freixenet al crit “pels pròxims 100 anys junts”. Aquest és el missatge de l'anunci de Nadal d'aquest any de la centenària empresa cavista, que aquest dimarts a la nit s'ha presentat a Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès). Bisbal posa la música a un espot que s'ha gravat tot sencer al celler de Freixenet i en què es fa un homenatge als balls que han estat més rellevants el darrer segle. Durant la presentació de la campanya el president de la companyia, Josep Lluís Bonet, ha expressat que “a Espanya hi ha talent pur” i que “si som capaços d'estar 100 anys més junts aconseguirem l'èxit”. L'anunci s'emetrà a partir del 9 de desembre.

Freixenet ha presentat aquest dimarts la seva campanya publicitari de Nadal per aquest 2014. Es tracta d'un espot que protagonitzen el cantant andalús David Bisbal i l'actriu madrilenya María Valverde i que ha estat dirigit per Kike Maíllo. L'anunci de l'any en què Freixenet compleix el seu centenari està rodat íntegrament a dins i a fora de les instal·lacions que l'empresa té a Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès).

L'espot porta per títol 100 anys entre bombolles i es va gravar la darrera setmana d'octubre a la capital del cava. Durant el rodatge es van posar “potes enlaire” les caves, per necessitats de producció. L'espectacle fa un homenatge i posa en context els diferents tipus de balls que han estat més populars al llarg dels darrers cent anys. Les bombolles de Freixenet -que ja porten 42 anys en pantalla- i Valverde en ballen diversos envoltats d'ampolles de cava mentre Bisbal posa la veu i la música de l'anunci, tot cantant una reversió de la seva balada Closer tonight.

Al final de l'anunci, mentre les bombolles Freixenet ballen un rap, Valverde i Bisbal es troben a les portes de Freixenet i brinden mentre pronuncien un desig: “pels pròxims 100 anys junts”. La producció d'aquest anunci ha anat a càrrec d'Oxígeno, la mateixa productora que els darrers tres anys, i de l'agència de comunicació JWT Espanya i tanca les celebracions del primer centenari de la companyia de cava. L'spot es podrà veure a la televisió a partir del 9 de desembre i fins a finals d'any.

El president de la companyia, Josep Lluís Bonet, ha assenyalat que “el talent que hi ha a Espanya és talent en estat pur” i ha expressat que “si, com diu l'anunci, som capaços d'estar 100 anys més junts aconseguirem l'èxit”, en resposta a si aquest anunci pot tenir una lectura d'unitat entre Catalunya i Espanya.

Finalment, els dos protagonistes, Bisbal i Valverde, han expressat que, per a ells, participar en aquest anunci ha estat “un somni” perquè “cada any, amb la família, estàvem davant del televisor esperant a veure qui era el protagonista”, ha dit Bisbal. “Abans que ser actriu havia desitjat ser bombolla Freixenet”, ha bromejat l'actriu madrilenya. Per Maria Valverde participar en la campanya de Nadal de Freixenet ha estat quelcom “fora de sèrie”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia