Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Deu municipis del Vallès Oriental col·laboren en la creació d'una aula de formació informàtica a Nicaragua

Deu municipis del Vallès Oriental han signat un conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal del Vallès Oriental per posar en marxa projectes de cooperació als municipis del departament de Chinandega a Nicaragua.

L'objecte d'aquest conveni és l'establiment del sistema de finançament del projecte de creació d'una aula de formació en temes informàtics amb el municipi de Somotillo (Nicaragua), i la participació a les primeres jornades de reflexió Catalunya-Nicaragua, organitzades pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament en el marc del Projecte 2022.

Mitjançant el conveni, els municipis de Parets, Bigues i Riells, Canovelles, Mollet, l'Ametlla, Lliçà d'Amunt, Martorelles, Sant Fost, Montornès i La Llagosta, així com el Consell Comarcal del Vallès Oriental, aportaran diferents quantitats econòmiques per facilitar la realització del projecte.

La cooperació amb Nicaragua ha afavorit l'agermanament entre algunes poblacions de la regió amb municipis del Vallès Oriental i ha estat el motor de projectes solidaris a través de la creació d'AMUNORCHI (Associació de Municipis del Nord de Chinandega) amb l'impuls d'accions de cooperació al desenvolupament que s'han dut a terme als nuclis urbans i a les comunitats rurals dels municipis del nord de Nicaragua.

Darrera actualització ( Dimarts, 15 de setembre del 2009 16:04 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook