Els Bombers de la Generalitat van haver de fer ahir, sobretot durant el matí i les primeres hores de la tarda, una quinzena de sortides al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre a causa del fort vent que va bufar des de la matinada, que va superar els 100 km/h a diversos punts. Totes, això sí, van ser per dur a terme actuacions menors, com ara retirar arbres o branques de la via pública, reforçar bastides que tremolaven i comprovar de manera preventiva façanes o teulades d'uralita. En el conjunt de Catalunya es van registrar 171 avisos per incidències del vent, la majoria al nord de l'àrea metropolitana de Barcelona, malgrat que les ràfegues més fortes van bufar a les comarques meridionals, fet que havia obligat la Generalitat a activar –ja dijous al matí– la fase d'alerta del procediment específic del Pla de Protecció Civil de Catalunya (Procicat). A Mont-ral, el vent va arribar als 118 km/h; 103 km/h a l'Hospitalet de l'Infant, 100 a Reus, 95 a Almoster, 92 a la Sénia, 90 a Valls i 88 a Cambrils. Les ràfegues ja van amainar a partir d'ahir a la tarda.
Punt divers
Ventades de més de 100 km/h al Camp i les Terres de l'Ebre provoquen una quinzena de sortides dels bombers
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 02-01-2010 Pàgina 7

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.