L'Ajuntament de Cambrils va fer oficial ahir el nom del nou cap de la policia local. Josep Francesc Martínez té 34 anys i és nascut a Lleida, on va exercir al cos de la Guàrdia Urbana durant 13 anys. Ara agafa el càrrec amb el «repte» d'apropar la policia local als ciutadans i millorar el temps de reacció i resposta. Laura Forcadell, regidora de Seguretat Pública, va dir: «Volem una policia que respongui i que ho faci ràpid.» El nou responsable policial també ha estat al cos dels Mossos d'Esquadra. És llicenciat en dret, en ciències polítiques i administració pública, i ara realitza el doctorat en sociologia amb una tesi sobre la participació en polítiques locals de seguretat.
Punt divers
cambrils
Cambrils fa cap de la Guàrdia Urbana un jove de 34 anys, Josep Francesc Martínez
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 06-01-2010 Pàgina 7
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.