Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La policia de Pineda retira 750 joguines il·legals

Part del material requisat a Pineda de Mar.

La policia local de Pineda de Mar ha dut a terme en els darrers dies una campanya d'inspecció de productes no homologats a diversos basars del municipi.

Com a resultat de l'operatiu, els agents van detectar i retirar del mercat un total de 756 productes que no complien la normativa vigent d'etiquetatge, marcatge CE i homologació.

Entre les els productes retirats hi ha joguines considerades perilloses, productes sense marcatge CE, productes sense instruccions d'ús en cap de les llengües oficials a Catalunya i joguines magnètiques sense l'advertència adient.

Alguns dels productes retirats havien estat qualificats per l'Agència Catalana del Consum com a molt perillosos.

Darrera actualització ( Dissabte, 9 de gener del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook