La Universitat de Perpinyà Via Domitia ha informat mitjançat un comunicat que el conjunt de la comunitat universitària s'associa a la marxa silenciosa que tindrà lloc aquest divendres 15 de gener. La marxa, que sortirà a les deu del matí del pàrquing de l'edifici Y de la universitat en direcció al Castellet, ha estat convocada a iniciativa dels estudiants, en memòria de Sylvie Brazès, que va morir apunyalada, i de les persones ferides que van intentar ajudar-la. Els cursos han quedat suspesos fins dilluns. Altres accions d'homenatge també han estat convocades a través de la xarxa social Facebook, els usuaris que vulguin adherir-s'hi publicaran una imatge de perfil negra.
L'examen psiquiàtric al qual ha estat sotmès l'agressor després de la seva detenció ha determinat que l'estudiant xinès que va provocar la mort de la secretària no era responsable dels seus actes i en conseqüència ha estat conduït a un centre hospitalari especialitzat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.