Un dels cinc joves llatinoamericans acusats d'haver assassinat a ganivetades un noi marroquí a Rubí va assegurar ahir, en el judici que se celebra des de dilluns a l'Audiència de Barcelona, que ell i la resta de processats eren membres dels Latin Kings, i va incriminar l'autor material del crim –que ja ha estat condemnat– i tres menors que van ser castigats per haver colpejat la víctima.
Durant la seva declaració, Dennis Eduardo Lino va explicar que tot el grup formava part dels Latin Kings en el moment dels fets, tot i que ell pretenia deixar la banda, per la qual cosa va rebre amenaces. El processat va assegurar també que l'enfrontament amb la víctima «no va ser planejat» i va afegir que algunes persones implicades en l'agressió –entre les quals no va incloure els acusats– el van amenaçar de mort «per haver dit la veritat». Els altres quatre joves jutjats pel crim, per la seva banda, van negar haver estat membres dels Latin Kings i van incriminar els joves condemnats per l'agressió mortal.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.