Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El nombre d'accidents mortals al Camp i l'Ebre es redueix un 53% en deu anys

Al llarg del 2009, 35 persones van perdre la vida a les carreteres del Camp de Tarragona, una més que el 2008. Tot i aquest lleuger increment, les xifres de l'any passat suposen una reducció del 53'3% respecte de l'any 2000, i superen així l'objectiu de la Unió Europea, que s'havia fixat pel 2010 disminuir el nombre de víctimes en un 50% en un termini de 10 anys. El Tarragonès és la comarca on més ha augmentat el nombre d'accidents amb víctimes mortals en comparació al 2008, mentre que l'Alt Camp i la Conca de Barberà són les que han registrat un major descens. D'altra banda, també del balanç del 2009 es desprèn que set de cada deu sinistres que hi ha hagut al Camp han estat provocats per col·lisions frontals i xocs per encalç. Pel que fa a l'Ebre, encara supera de més llarg l'objectiu marcat per la UE, ja que en aquests deu anys la mortalitat a causa d'accidents de trànsit s'ha reduït un 62,1%. La majoria d'aquests s'han concentrat a les vies de llarg recorregut, com ara l'AP-7, l'N-340 i la C-12. Alhora, també ha baixat el nombre de ferits greus gràcies a l'ús del casc i del cinturó.

Darrera actualització ( Divendres, 22 de gener del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook