Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un veí del Vendrell s'enfronta a 10 anys de presó per haver disparat a un home a qui recriminava un deute

El ministeri fiscal demana 10 anys de presó per a un veí del Vendrell acusat d'haver disparat un tret a la cama d'un home la tarda del 30 d'abril de 2006, i d'haver amagat després la pistola en una caseta de camp. Segons l'escrit de conclusions provisionals, els dos ciutadans estaven en un bar del carrer Rabassaires, quan el detingut es va apropar a la víctima i li va prendre la càmera fotogràfica que portava, tot dient-li que tenia la intenció de quedar-se-la com a «pagament d'un antic deute». El denunciant, però, es va dirigir ràpidament cap al processat amb l'objectiu de recuperar-la; i llavors va ser quan l'arrestat el va convidar a sortir a fora per solucionar per la força les seves diferències.

Un cop al carrer, el presumpte delinqüent va treure una arma que duia en una bossa i va apuntar la víctima al tòrax. El denunciant va veure aleshores com el suposat agressor també tirava cap enrere el gatell, fet que va originar que amb una mà intentés desviar la trajectòria de la pistola i que, amb l'altra, agafés per l'espatlla l'acusat. Llavors, va començar un forcejament entre els dos, durant el qual l'afectat va caure a terra. L'altre home va aprofitar que es trobava indefens per disparar-li un tret, que li va impactar al genoll de la cama esquerra, i que el va obligar a estar vuit dies hospitalitzat. El sospitós es va donar a la fuga, i va amagar l'arma sota d'unes uralites d'una caseta de camp que estava situada en un hort del camí dels Molins. La fiscalia sol·licita 10 anys de presó per a l'acusat pels delictes de temptativa d'homicidi i tinença il·lícita d'armes. També exigeix que se li prohibeixi acostar-se a la víctima a menys de 500 metres o comunicar-s'hi durant 12 anys, i una indemnització de 12.936 euros per les lesions.

Darrera actualització ( Dilluns, 22 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Móra la Nova/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter