Un home i una dona de mitjana edat estan en estat greu després de ser atropellades per un autobús del transport públic interurbà que fa el recorregut per diverses poblacions del Vallès. Els fets van succeir ahir a la tarda a la cruïlla entre la rambla del Celler i el carrer Puig i Cadafalch de Sant Cugat, molt a prop del nou ajuntament, segons confirmaven ahir fonts municipals. Tres ambulàncies i diverses dotacions de la policia local es van desplaçar a la zona per atendre els dos ferits, que van ser traslladats immediatament a un centre hospitalari en estat greu. Els serveis mèdics també es van endur el conductor de l'autobús, que va quedar en estat de xoc.
L'alcalde, Lluís Recoder; la tinenta d'alcalde de Mobilitat, Marta Subirà, i el regidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Martorell, es van desplaçar al lloc dels fets, segons informava ahir el portal www.cugat.cat.
Investigació policial
Els responsables municipals no van voler donar detalls de l'accident, ja que s'ha obert una investigació policial per esbrinar les causes d'aquest atropellament. Un cop van marxar les ambulàncies, diversos agents de la policia local van estudiar detingudament el lloc de l'accident per recollir dades per a la investigació.
El gener del 2002, Sant Cugat va ser escenari d'un atropellament per part d'un autobús. Llavors, la conductora del vehicle va perdre el control de l'autobús quan intentava esquivar un cotxe mal aparcat. Aquell accident va trasbalsar el municipi, ja que l'autobús es va encastar contra una botiga de la plaça Octavià, on hi ha el monestir, i com a conseqüència del xoc va morir un matrimoni de 31 anys i van resultar ferides vuit persones.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.