Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Busquen un veí de Blanes desaparegut mentre pescava a la cala Sant Francesc

L'home, d'origen magribí i que no sabia nedar, hauria caigut a l'aigua dijous a la tarda

Els serveis d'emergència busquen Bellenzin El Hoauri, un veí de Blanes de 44 anys, d'origen magribí, que hauria desaparegut dijous mentre pescava a la cala Sant Francesc del municipi selvatà. Tot apunta que el veí de Blanes va caure a l'aigua dijous a la tarda mentre pescava, ja que damunt d'unes roques es va trobar la canya, estris de pesca, roba i calçat. En les tasques de rescat hi col·laboren una quarantena d'efectius dels diferents cossos policials i d'emergència. Es preveu que avui continuï la recerca, que s'afegirà als treballs per trobar Dani Rodao, el jove de Canet de Mar que va desaparèixer la setmana passada.

Efectius dels Bombers de la Generalitat, els Mossos d'Esquadra, Protecció Civil, Salvament Marítim, Creu Roja, GRAES i policia local de Blanes estan buscant un home de 44 anys que hauria desaparegut mentre pescava a la cala Sant Francesc de Blanes. Segons van assegurar ahir fonts dels serveis d'emergència, l'home, d'origen magribí i que feia molts anys que vivia al municipi, va sortir dijous a la tarda a pescar i ja no se n'ha sabut res més. Els familiars van ser qui ahir al matí van donar l'alerta quan van veure que l'home, que habitualment anava a pescar en aquesta zona, no tornava a casa. Els equips de salvament van localitzar els estris de pesca de l'home damunt d'unes roques, des d'on se suposa que estava tirant la canya. A part dels fils de pescar, els hams i d'altres estris, també es van trobar les sabates que duia l'home i unes altres que feia servir per caminar per les roques.

Una unitat subaquàtica dels Mossos procedent de Bellaterra, un helicòpter dels bombers i un equip de Salvament Marítim amb base a Reus es van afegir al rastreig per terra, mar i aire que es va iniciar a la una de tarda.

La tarda de la seva desaparició s'havia calmat un temporal de mar que es reactivarà diumenge.

El jove de Canet hauria marxat amb 2.000 euros

Una imatge de Dani Rodao.

Els responsables que dirigeixen la investigació sobre Dani Rodao, el jove de 26 anys de Canet de Mar que va desaparèixer la setmana passada mentre feia una ruta en bicicleta, estudien la possibilitat que el noi marxés amb 2.000 euros a la cartera. Des de la seva desaparició no s'ha detectat cap moviment al seu compte corrent, però sí que s'ha detectat que en els darrers mesos podria haver estat traient diners del banc per algun motiu que encara es desconeix.

Entre aquestes suposicions també es treballa amb la misteriosa trucada que va rebre dilluns passat el responsable de l'empresa en què Rodao havia d'entrar a treballar en la seva nova feina. L'empresari va despenjar el telèfon a quarts de vuit del matí i, malgrat la seva insistència, durant un minut només hi va haver silenci i ningú no va respondre.

Pel que fa a la recerca marítima, els investigadors han trobat la roda de la bicicleta que va aparèixer dilluns passat a la platja de s'Abanell de Blanes. D'altra banda, també es va localitzar una bossa, mitjons i uns calçotets, però la família descarta que siguin del jove.

Darrera actualització ( Dissabte, 6 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook