Punt divers
Condemnen un home a un any de presó per haver tocat els pits a una noia a Girona
Notícies de ...
El jutjat penal número 4 de Girona va jutjar ahir Benjamín Montaño Medrano, d'origen bolivià, acusat d'un delicte d'agressió sexual. El judici va ser de conformitat, i l'home va ser condemnat a la pena mínima, d'un any de presó, i al pagament d'una multa de mil euros, com a concepte de responsabilitat civil. Els fets jutjats van tenir lloc fa uns dos anys a la Gran Via Jaume I de Girona. Segons el relat dels fets, l'home es va acostar a una noia que passava per aquesta via i li va fer una abraçada i li va tocar els pits, fet que va ser denunciat per la noia. L'acusat no tenia antecedents penals i és la primera vegada que se'l jutja per aquest delicte a l'Estat. Tampoc se li ha aplicat cap atenuant. El fiscal del cas demanava dos anys i sis mesos de presó per a l'acusat.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 17-03-2010 Pàgina 21
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.