Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

A la presó per segrest

a la imatge, els detinguts ahir.
Els tres veïns de Constantí que dimarts van ser detinguts per la policia per haver cobrat, suposadament, el rescat d'un nen d'origen britànic de 5 anys que va ser raptat el 3 de març al Pakistan van passar ahir a disposició del jutjat d'instrucció número 4 de Tarragona. Els arrestats –dos homes i una dona– es van acollir al dret de no declarar i, després, el jutge va ordenar l'ingrés a la presó provisional i sense fiança dels acusats com a presumptes autors d'un delicte de segrest d'un menor.
Darrera actualització ( Divendres, 19 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook